Mediant maakt gebruik van het cliëntportaal Karify. Iedereen die 18 jaar of ouder is en in behandeling is bij Mediant, krijgt de mogelijkheid via het cliëntportaal een aantal items in te zien rondom de behandeling. Je krijgt bijvoorbeeld toegang tot de brieven die naar je gestuurd zijn, het behandelplan en je ziet de geplande afspraken en de rapportage van deze afspraken die de behandelaar heeft vastgelegd over het gesprek met je.
Heb je geen uitnodiging ontvangen? Neem dan contact op met je behandelaar of meld dit bij het secretariaat. Dan regelen wij de toegang tot Karify.
Voor deze toegang is het noodzakelijk dat je beschikt over een e-mailadres. Als je bent aangemeld, kun je inloggen via de knop rechtsboven in beeld.
Let op
In de agenda van het cliëntportaal wordt een adres getoond dat hoort bij de locatie waar je regulier in behandeling bent. Het kan zijn dat de gemaakte afspraak bij je thuis is of op een spreekuurlocatie. We verwijzen dan ook altijd naar de uitnodigingsbrief of de afspraak die je met je behandelaar hebt gemaakt voor de juiste locatie.
Veelgestelde vragen
Heb je problemen met inloggen in Karify, neem dan contact op met Karify
Internet: de Karify online helpdesk
E-mail: help@karify.com
Telefoon: 030 – 7370323 (tussen 09.00 en 17.00 uur)
Ja, maar niet alle onderdelen zijn dan goed zichtbaar. Advies is in te loggen via je PC of laptop.
Neem contact op met je behandelaar.
Mail je vraag naar clientportaal@mediant.nl. We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.
Klik je in het menu op het onderdeel Mijn dossier dan verdwijnt het bovenste deel van het menu in Karify. Dit gedeelte van het menu zie je weer als je op het driehoekje klikt en vervolgens op Mijn Mediant klikt.