Inloggen Karify

Mediant maakt gebruik van het cliëntportaal Karify.
Ben je bij Mediant in behandeling en 18 jaar of ouder? Dan ontvang je een e-mail van Karify met een uitnodiging om deel te nemen. .

Heb je geen uitnodiging ontvangen? Neem dan contact op met je behandelaar of meld dit bij het secretariaat. Dan regelen wij de toegang tot Karify.
Voor deze toegang is het noodzakelijk dat je beschikt over een e-mailadres. Als je bent aangemeld, kun je inloggen via de knop rechtsboven in beeld. 

Let op

In de agenda van het cliëntportaal wordt een adres getoond dat hoort bij de locatie waar je regulier in behandeling bent. Het kan zijn dat de gemaakte afspraak bij je thuis is of op een spreekuurlocatie. We verwijzen dan ook altijd naar de uitnodigingsbrief of de afspraak die je met je behandelaar hebt gemaakt voor de juiste locatie.

 

Veelgestelde vragen

Heb je problemen met inloggen in Karify, neem dan contact op met Karify
Internet: de Karify online helpdesk
E-mail: help@karify.com
Telefoon: 030 – 7370323 (tussen 09.00 en 17.00 uur)

Ja, maar niet alle onderdelen zijn dan goed zichtbaar. Advies is  in te loggen via je PC of laptop.

Neem contact op met je behandelaar.

Mail je vraag naar clientportaal@mediant.nl. We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.

Klik je in het menu op het onderdeel Mijn dossier dan verdwijnt het bovenste deel van het menu in Karify. Dit gedeelte van het menu zie je weer als je op het driehoekje klikt en vervolgens op Mijn Mediant klikt.

mijn mediant